FOTO PAGINA 2018 |FOTO PAGINA 2015|FOTO PAGINA 2013|FOTO PAGINA 2011|FOTO PAGINA 2010 | FOTO PAGINA 2009-1| FOTO PAGINA 2009 - 2 |FOTO PAGINA 3 |FOTO PAGINA 4 |

Klik op de foto's voor een groter formaat...

Kerkstmarkt in de Eusebiuskerk in Arnhem. De Wilde Ganzen helpen mee om een beademingsapparaat voor baby's te financieren Kurji Holy Family Hosptial 01, Deze baby's zijn te vroeg geboren of ziek en hebben beademing nodig. Wij zijn enorm blij dat dit project, de aanschaf van twee beademingsapparaten, nu gerealiseerd is. In het Kurji Holy Family Hospital in Patna hebben jaarlijks zo'n tweeduizend baby's beademing nodig.
Kurji Holy Family Hosptial 02 Kurji Holy Family Hosptial 03
Kurji Holy Family Hosptial 04 Dit jaar bestaat de Stichting Ananda Bhavan 15 jaar. We hebben in die jaren 34 duurzame projecten kunnen realiseren, dank zij u allen die onze projecten een warm hart toedragen. We zijn hier enorm blij mee en danken u van harte voor het vertrouwen in onze stichting.